Is uw marketing klaar voor AI? Ontdek het nu met onze gratis AI-beoordeling Nt!

Kostencalculator voor LinkedIn-advertenties

Gebruik onze gratis LinkedIn Ads-budgetanalysetool om de kosten, het rendement op investering (ROI) en het rendement op advertentie-uitgaven (ROAS) van uw LinkedIn-advertentiecampagnes te schatten.

Digital Marketing Strategy meeting
Image placeholder

Stop met raden, Begin met groeien

Zet uw advertenties om in winst. Creëer uw op maat gemaakte digitale marketingstrategie en begin echte resultaten te zien.

Veelgestelde Vragen/FAQ

  • Wat zijn kosten per klik?

    Cost Per Click (CPC) verwijst naar de werkelijke prijs die u betaalt voor elke klik in uw pay-per-click (PPC) LinkedIn-marketingcampagnes. Zien hoe CPC te berekenen .

  • Wat is leadconversieratio?

    Leadconversieratio is het percentage leads dat klant wordt.

  • Wat is een gekwalificeerd leadpercentage?

    Gekwalificeerde leads zijn degenen die zich blijven bezighouden met uw berichten nadat ze zich hebben aangemeld voor uw e-mail- of messenger-lijsten. Gebruik de open rates van "welkomst"-e-mails of follow-up call response rates om het percentage gekwalificeerde leads te schatten.

  • Wat is het voltooiingspercentage van de e-mailsequentie?

    Het voltooiingspercentage van de e-mailreeks is het percentage mensen dat zich via uw verkoopaanbod bezighoudt met uw berichten.

  • Wat is Up-Sell Take Rate?

    Het is een schatting van het percentage mensen waarvan u verwacht dat ze uw product of dienst zullen kopen via uw LinkedIn Ads-campagne.

  • Wat is rendement op marketinginvestering?

    In procentuele verhouding toont ROMI winstgevendheid of verspilling van een initieel geïnvesteerd geldbedrag. Bereken ROMI met de volgende formule: ROMI = ((inkomsten uit marketing – kosten van goederen – marketinguitgaven) / marketinguitgaven) * 100. Als de ROMI minder dan 100% is, waren marketinginvesteringen verspilling. Als het meer dan 100% is, waren ze winstgevend. We moeten bijvoorbeeld de effectiviteit van een LinkedIn Ads-campagne begrijpen. De maandelijkse uitgaven bedroegen $ 2.400 en de campagne genereerde een omzet van $ 31.200. Rekening houdend met de kosten van verkochte goederen die gelijk zijn aan $ 24.960, berekent u de effectiviteit van de advertentiecampagne met de formule: ROMI = ((31.200 – 24.960 – 2.400) / 2.400) * 100 = 160% In dit geval is de ROMI gelijk aan 160% voor de LinkedIn Ads campagne. Dat betekent dat de campagne winstgevend is. De campagne genereerde daarom $ 1.60 aan inkomsten voor elke dollar die aan marketing werd uitgegeven.

  • Wat is het rendement op advertentie-uitgaven?

    Rendement op advertentie-uitgaven (ROAS) is een van de meest specifieke op inkomsten gebaseerde statistieken om te meten. Als u de ROAS wilt berekenen, deelt u de totale inkomsten die in een bepaald marketingkanaal (zoals LinkedIn PPC) worden gegenereerd door de totale uitgaven. ROAS is een indicator voor het rendement op investeringen in advertenties en is vergelijkbaar met ROMI. ROAS berekenen Met behulp van de volgende formule: ROAS = inkomsten uit marketing / marketinguitgaven Een dergelijke statistiek is vergelijkbaar met de ROMI-formule zonder de kosten van goederen en advertentie-uitgaven af te trekken. Bijvoorbeeld: ROAS = 31.200 / 2.400 = 13 Voor elke uitgegeven dollar kregen we $ 13, wat op het eerste gezicht veel lijkt, hoewel we uit de berekening van het rendement op marketinginvesteringen weten dat ROMI slechts 160% is.

Klaar om klanten aan te trekken, te groeien en te bloeien? Laten we praten .